Am organizat un Christmas Party acasă (din nou)
Am iubit dintotdeauna Crăciunul, de mic copil. Îmi place, de asemenea, că am reușit, de când sunt în câmpul muncii, să îmi asigur 2 săptămâni de concediu de sărbători. Astfel pot sărbători în tihnă finalul de an.
Am creat o tradiție ca în fiecare an să organizez la mine acasă un Christmas Party. Am început în 2019 foarte timid și cu 2-3 prietene ce au venit în vizită. Nici nu visam să fac ceva elaborat sau să mă aștept că îmi va accepta toată lumea invitația. La petrecerea de atunci nu doar că am fost puține fete, dar am și servit doar ceai și o plăcintă de mere pe care o luasem de la congelatele Lidl. Era ca un afternoon English tea party. Dar a fost fun oricum, ne-am uitat la cheesy Christmas movies și am stat la povești.
În 2020, an de pandemie. După ce am stat în carantină și am văzut cum toată lumea s-a întors cu susul în jos, am zis că trebuie să creez un moment special pe care să îl putem sărbători cu toții într-un an atât de greu. Astfel că am organizat a doua, dar prima petrecere de Crăciun la nivel înalt. Am așezat masa în sufragerie, am decorat casa și mi-am așteptat oaspeții. 100% prezență onorată. Petrecerea a fost un real succes și din momentul acela am zis că trebuie să repet experiența.
Fast forward în 2023. Al 5-lea an de organizat petreceri de Crăciun. Wow, cum a trecut timpul. Anul acesta invitatele mele mi-au spus că m-am întrecut pe mine însămi. Am senzația că în fiecare an mi se spune acest lucru, oricum. Fetele au fost extrem de încântate de organizare, de atmosferă, de decoruri. Am reușit să creez un cadru intim și safe pentru toată lumea. Safe e cuvântul important pentru mine, este acel sentiment unic pe care îl simți doar de sărbători, când ești cu familia sau cu prietenii apropiați.
Cum m-am organizat
Ca să evit să fac lucruri last minute și să o iau razna, am luat task-urile și le-am împărțit în mici activități pe care le-am făcut gradual. Începând cu invitația pe care am trimis-o cu aproximativ 2 luni înainte de petrecere. Am făcut research privind tematica, decorurile și ce îmi doream efectiv să se întâmple la petrecere. Un moodboard, let’s say, la care lucram în mijlocul lunii Octombrie.
După ce mi-a fost totul clar, am început să mă gândesc la implementare. De unde fac rost de x lucru, cum îl pot așeza în peisaj etc. Încercam să îmi dau seama din timp de resurse și să le obțin. Ce poate fi outsourced e binevenit. De ex, anul trecut eu am pregătit platourile de aperitive. Anul acesta, în schimb, am colaborat cu o firmă să mi le pregătească. Am câștigat niște timp și drumuri la cumpărături. Un alt tip & trick este să comasezi cât mai mult tot ce ai de cumpărat într-o singură sesiune. Mie nu îmi iese 100%, mai sunt chestiuni pe care le omit, dar 90% din lucruri au fost cumpărate făcând un singur drum.
Ce pot comanda online și știu că va veni ok, I do it. De asemenea, eu am colaborat și cu designer-ul meu floral de la care am închiriat suporturi de ratan și sticlă pentru lumânări, astfel cât să nu mai cumpăr o recuzită pe care oricum o voi schimba în anul următor. Da, am și obsesia ca în fiecare an să schimb decorul, cel puțin pentru masă.
Poze de la Christmas Party
Haideți să vă arăt ce era cel mai important de văzut de la Christmas Party. Pozeeeleeee!
One Reply to “Am organizat un Christmas Party acasă (din nou)”
a fost superbissim minunissim simonissim ???? bravo, să-ți rămână mereu magia și sclipiciul în sânge ????